View Full Version : Mistä olet keksinyt nimimerkkisi?
Tällä palstalla näkee hyvin erikoisia ja kekseliäitäkin nickejä. Nyt on pieni tarkoitus onkia selville, mitä nimien takana piilee.
Oma nimimekkini on etunimestäni väänelty, isoveli keksi sen aikoinaan Espanjan reissulla. Sittemmin samaa nickiä on tullut käytettyä erilaisissa yhteyksissä. Ainakin Demon Allbranin kohdalla nimimerkkinä vaikuttaisi olevan henkilön oikea oma nimi. :D
Check this out (http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=319&highlight=nimimerkkinne)
ks. allekirjoitukseni alin rivi
TwilightZone
19.03.2002, 15:35
Twilight Zone on eräs flipperi, mikä minulla on ollut ilo omistaa aikoinaan.
Joutui kuitenkin lähtemään rahan- ja tilanpuutteen vuoksi :(
Kai se omaan nimeen liittyy? :D
Arnold on Arskan kansainvälinen versio. Ja kuulostaa paremmaltakin :)
liverpool
19.03.2002, 15:41
Kai se ihannoimaan asiaan liittyypi
palle fontän
19.03.2002, 15:53
Juu, oli vakkari nicki varattuna, ja heitin vaan jonkun, kun tarkoituksena oli pääasiassa lueskella foorumia. Jäin kuitenkin koukkuun, ja nyt lähinnä ...tuttaa tämä vähintäänkin typerä nimi :mad:
ihailen suuresti dale purintonia,eli siitä toi tulee
Etunimestä väännetty ja vaikuttimena myös joskus hamassa menneisyydessä Suomessa futista pelannut Tibor Brugorowich (en ole varma sukunimestä, tietääkö joku kaverin?)
Kiekoton
19.03.2002, 17:21
Suhteeni jääkiekkoon. Itse mustaan lätkään en koske, luistimillakaan en hyvin pysy.
Demon Allbran
19.03.2002, 18:47
Viestin lähetti Miguel
Ainakin Demon Allbranin kohdalla nimimerkkinä vaikuttaisi olevan henkilön oikea oma nimi. :D
Ooh, pääsin esimerkkinimimerkiksesi. :)
Minä ihailen Bluria ja bändin jäsenistä ennen kaikkea Graham Coxonia, mutta koska tuosta nimestä en millään keksinyt mitään hauskaa väännöstä, päädyin Damon Albarnin inspiroimaan Demon Allbraniin joskus nelisen vuotta sitten, 90-luvun hulluina vuosina. Nykyisin nimimerkki on käytännössä kaikkialla sama, voisi sitä kai hieman vaihdellakin... Tai miksipä vaihtelisin, kun olen siihen yhä tyytyväinen. Nimimerkkini on nimittäin se ainoa asia, joka saa muutaman ihmisen täälläkin muistamaan minut. :)
Tämä nick on ollut minulla jo monta vuotta IRC:issä ja nyt laitoin sen tänne....
finnishninja
19.03.2002, 18:56
Kawasaki ZX-12R Ninja, Suomi-pojan jalkojen välissä!
BigRedBob
19.03.2002, 18:57
BigRed - Big Reds, IFK. Varmaan aika selvä.
Bob - Bob oli eräs käyttämistäni taiteilijanimistä "muusikon urallani". Bob Halkidis sekä Twin Peaksin Bob liittyvät myös asiaan jollain tavalla.
Juha Salminen
19.03.2002, 20:50
Jotenkin etäisesti muistan, että nickini saattaa jollain tavalla liittyä nimeeni...
<begin mainos>
Nimen "mystisen" alkuperän voi käydä katsomassa "upeilta" www-sivuiltani, jossa on "paljon" kaikkenlaista "siistiä".
<end mainos>
Vähän oli väsynyt juttu, mutta menkööt... :rolleyes:
Battleaxe
19.03.2002, 21:41
Kun ihannoi Tapparaa niin Battleaxe on luonnollinen valinta.
Jack Daniel's
19.03.2002, 21:43
Kun on ikuinen Jokerifani niin siitä tulee Ikijokeri
Mun nicki tulee maailman letkeimmän muusikon Tim "Lint" Armstrongin nimestä....
Paha kysymys. No, omasta etunimestä tietääkseni :D
girlzilla
19.03.2002, 22:03
Tää on tosi vanha juttu...
Nimimerkki jonka taisin keksiä joskus 5 vuotta sitten, 10-vuotiaana suunnilleen.
Jostain godzillasta se on varmaan lähteny, girlzilla on ollu jo tosi monta vuotta TPS:n foorumissa esim...:)
Ja toi 15 Antti Törmäsen pelinumero, ja 3.4 myös mun ikäni.
Moto on siis lyhennetty versio Kiekkopesässä käyttämästäni 'Motown Junk'-nimestä. Motown Junk on taas Manic Street Preachersin varhainen sinkku. Alun perin lyhennys tapahtui vahingossa, kun rekisteröidyin reilu vuosi sitten Kiekkokoutsiin, enkä onnistunut syystä tai seitsemännestä pääsemään sillä tunnuksella peliin sisään. Salasana varmaan väärin tai jotain. Sitten vain piti jostain uusi nicki keksiä ja neljä ensimmäistä kirjainta vaikutti mukavan kompaktilta muodolta vanhasta.
Tänne rekisteröityessä otin suoraan lyhenteen käyttöön. Tosin olen miettinyt, että nicki voisi parempikin olla, koska Motosta tulee liikaa mieleen moottoripyörät tai vastaava (ei kuulu kiinnostuksen kohteisiin sitten pätkääkään) ja muutama viikko sitten törmäsin linkkiin, jossa puhuttiin moto-seksuaalisuudesta. Seksuaalisen vietin kohdistuminen... autoihin :eek:
Enpä toisaalta tiedä, mistä sen paremman nickin keksisi, kun aikoinaan jäi siihen wanhaan Kiekkopesään rekisteröitymättä pitkälti juuri siksi, etten keksinyt kunnon nimimerkkiä...
Viestin lähetti Moto
...ja muutama viikko sitten törmäsin linkkiin, jossa puhuttiin moto-seksuaalisuudesta. Seksuaalisen vietin kohdistuminen... autoihin :eek:
Jopas! Tällaisista asioista ei ole "homoadoptio"-ketjussa puhuttu vielä lainkaan. Kumma juttu. ;)
Rattlehead
19.03.2002, 22:39
nickini tulee Klamydian kappaleesta "Metanol man"
Joo, aikanaan kun ensimmäisen sähköpostiosoitteen hankin Freenetistä, yritin saada op@freenet.hut.fi. (op tulee siis etunimestäni) mutta oli peijakas liian lyhyt. Silloin aikoinaan suosikkiyhtyeeni oli nimeltään Stryper, ja Stryperin pojat viljelivät tuota 777-numeroa ympäriinsä, joten lisäsin tuon numerosarjan nimikirjainten perään.
Nicki on on pysynyt samana siitä lähtien käytännössä joka paikassa.
op777
Bongattu TV-sarjasta Vuoroin vieraissa joitakin vuosia sitten. Aksu oli pikkuinen poika, jolla oli rakastava äiti ja tällaisen mursun sydän suli täysin.
Snake The Great
20.03.2002, 12:08
Eli kaveri antoi nimen siitä kun veivasin mailaa aina aivan tajuttomasti ja ensin nimi oli Tuhansien veivejen mies sekä Kaikkien hämyjen äiti mutta sitten sai lopullisen muodon nimestä Snake joka johtui mailan samanlaisesta liikkumisesta kuin käärmeen kieli :D
toxteth_terror
20.03.2002, 12:15
Minun lienee pakko vastata H) all of the above.
Oikeastaan "Liittyy ihannoimaani henkilöön" eli olen siis tälllä palstalla monimonimonivuotisen suosikkipelaajani Toxteth Terrorin kaima.
MokkaSiili
20.03.2002, 13:13
Oikeastaan ystävällismielinen kysymys mihin liittyy hyvähtahtoinen naurahdus.:D
jypin keskustelupalstalla, joku käytti kerran Tero Leinosesta lempinimeä Leiska ja siitä tulee mun nimimerkki, se sopi paremmin kuin Mikkelin muuri...
Jotain tekemistä nimeni kanssa, mutta ei sinne päinkään... Yritin päästä ensin toisella nickillä sisään, mutta se oli varattu, joten väänsin hätänickin... Eipä juuri kuvaa minua, eikä ajatuksiani aivan tyhjänpäiväinen nick siis, jotenkin masentavaa...
Muistaakseni jo aiemmassa ketjussa paljastin nimimerkkinä olevan vain julmaa pilaa. Oikeasti olen kannattanut Liverpoolia siitä asti kun sinne meni Sami Hyypiä ja se nuori hyökkääjä alkoi pelaamaan hyvin.
Optimisti
20.03.2002, 14:07
Liittyy ihannoimaani asiaan eli optimismiin :)
Never give up!
Never surrender!
Joskus pari vuotta sitten kirjauduin johonkin chattiin ja piti äkkiä keksiä joku nimi. Jostain tuli sitten (mielikuvituksettomaan?) mieleeni sipsit ja väänsin siitä sitten englanninkielisen version. Sen jälkeen olen huomannu monia hassuja juttuja tosta nimestä: chip&dale, tiku&taku, muru etc...
Tulee yksinkertaisesti siitä, että muijafrendi sanoo mulle aina, että sä oot kyllä semmonen Apassi, että ei paremmasta väliä.
-human on eräs Metallican kipale. Siis suomeksi "miinus ihminen". Ei kyllä harmainta aavistusta mitä se tarkoittaa.
Ja Tiborille tiedoksi, kyseessä on Tibor Gruborowitch ( no en nyt itekään ole varma tuosta sukunimestä). Unkarilainen, joka muistaakseni aloitti uransa Mikkelin Palloilijoissa, joskus 10-13 vuotta sitten.
Viestin lähetti Annuli
Yritin päästä ensin toisella nickillä sisään, mutta se oli varattu, joten väänsin hätänickin...
Sama juttu mulla. Yritin ihan vaan Jonnalla päästä sisään, mutta se oli varattu, joten mielikuvitukseton kun olen, lisäsin siihen syntymävuoden.
Kolmas Johannes
21.03.2002, 14:09
Tämä tulee CMX:n kappaleesta Kolmas Johannes, jonka jälkimmäinen osa koostuu etunimestäni.
Jaahas, täällä on taas kaksi samanlaista topicia. Anteeksi, että avasin tämän, mutta kun en tiennyt edellisen olemassaolosta. Tämänhän voisi sulkea, ja vastauksia voisi jatkaa alkuperäiseen ketjuun.
Smidin Zdenekistä tietysti.
Kawasaki ZX-12R Ninja, Suomi-pojan jalkojen välissä!
Njaah, mää kutsun omaani vaan tuttavallisesti pikkuveljeksi.
Oma nimimerkkini meni tuon "liittyy ihannoimaani henkilöön" puolelle. Mal Davis kun on ehdoton suosikkipelaaja.
monni_sarkalahti
21.03.2002, 17:49
Oltiin joskus kesällä heittelemässä kavereitten kans korista ja kaveri sanoi:"Ja Monni Sarkalahti pussittaa!"Ja sit se rupes väittää,et se on joku entinen suomalainen koripalloilija:rolleyes: !Nooh,kuitenkin,nimi rupes huvittaan,ja sain sen sit päähäni kun mietin nikkii..
Kalevi "Monni" Sarkalahti on tosiaan vanha korisjermu. Tosin on niitä hauskemmankin nimisiä vanhoja pelaajia ollut. Kuten Kauko Passi.
Pelasin aikanaan Passin veljeä, jonka etunimeä en nyt millään muista, vastaan. Veli-Passin tiedettiin hermostuvan helposti, enkä siten millään malttanut olla joka käänteessä laukomassa tälle "Eks sää oo Kauko Passin veli, Kauko Heitto?". Ottelun loppumetreillä olikin sitten käsirysy valmis, kun vanhalla miehellä kippasi ihan täysin. Ei auttanut, hävittiin silti.
Oman nickini löysin muuten housuihini katsomalla. Niissä on pitkät lahkeet.
Jos pääsen koulun läpi niin tuleva ammatti näkyy nimimerkistä!
Lempinimestähän toi tulee. Vaikka lempinimi nyt ei ole lähelläkään mun oikeaa nimeä.
Nimimerkkini tulee, suuresti ihannoimasta jalkapalloilijasta, ei suinkaa kreikkalaisesta ajattelijasta :)
Mielestäni '82 Brasilian maajoukkue hiveli täydellisyyttä ja sen keskikentän johtaja oli Socrates.
siitä se, toinen vaihtoehto oli Falcao
Nimimerkkini tuli siitä, etten tiedä oonko näissä jääkiekkoasioissa Pro vai Rookie. Joten olen sitten Prookie.
kolmastoista pakki
24.03.2002, 01:22
1. Itse en pelaa jääkiekkoa, mutta haluan silti "olla osa joukkuetta" (Signature)
2. Kolmastoista pakki "ei mahdu joukkueeseen"
3. En halunnut mihinkään pelaajaan liittyvää nickiä, pelaajat vaihtuu, Jokerifanius pysyy loppuun saakka.
4. Haluan olla salaperäinen ja säilyttää intimiteettisuojani.
J.Pursey
24.03.2002, 19:29
Nimeni taustalla on suuresti ihannoimani 70-80 luvun Punk-bändi Sham69.
nimimerkkini tulee wrestling maailmasta kun siellä oli painija nimeltä "bird man coco b ware", jolla oli aina matseissa iso papukaija mukana. muistaako joku. otin siitä alun. painijana ei ollut suurimpia suosikkejani mut jäi mieleen.
Omasta nimestänihän tuo tulee. Tapanani on kirjoittaa nimeni muodossa xxx J. xxx, ja siitä joku väänsi joskus että "Jii". Ja sen jälkeen loppu onkin legendaa.
toxteth_terror
19.04.2002, 02:14
Katselinpa tässä iltasella Törkytorstain Banzai ohjelmaa. Olipa muuten seppeestä! No eipä tarvitse toiste katsoa.
Tämän viestin pointti on, että hölmön ohjelman kohokohta oli, että ostoskärryturnajaiset voittanut musta ritari oli kotoisin Toxtethistä!!! Kuten myös aito ja alkuperäinen Toxteth Terror...
John-Lennonjohtaja
19.04.2002, 02:18
Nikkini ei liity mitenkään nimeeni.
Liitty ihannoimaani henkilöön tms. Maaliskuussa 17. päivä irlantilaiset ja irlantilaismieliset (myös minä) juhlivat Pyhää Patrickia, miestä joka ajoi käärmeet pois vihreältä saarelta. Nickini ei siis tule siitä maalivahdista jolla on Finnish Crashin mukaan liian suuret varusteet...
St. Pat
toxteth_terror
19.04.2002, 11:52
Mielenkiintoinen seikka St Patrickista on, että hän oli niin perusteellinen kaveri, että ajoi pois Irlannista myös kaikki käärmeiden fossiilit ja muut jäänteet...
Viestin lähetti toxteth_terror
Mielenkiintoinen seikka St Patrickista on, että hän oli niin perusteellinen kaveri, että ajoi pois Irlannista myös kaikki käärmeiden fossiilit ja muut jäänteet...
Jep, perusteellinen mies. Siksi häntä pitääkin juhlia perusteellisesti :)
St. Pat
Viime kesänä joukkuekaverit risti mut Sippaniksi,joka tulee mun sukunimestä(på svenska),että silleen:)
Mun nikki on maailman parhaan yhtyeen maailman paras (no ehkä ei sentään) kitaristi.
Milhouse Nixon
19.04.2002, 20:09
Richard Milhouse Nixon & Milhouse Van Houten. Harrastuksiin kuuluu USA:n poliittinen historia ja erityisesti nykypolitiikka => lainsäädännön tiivis seuraaminen. Simpsonit on legendaarinen sarja ja pitihän siitä jotain sitten viritellä. :)
sulovilen
20.04.2002, 09:47
Ööö, keskiviikkoisin tv2 ja klo 20 00 kiitos....
Nickini tausta...
Tämä lyhyenläntä nickini juontaa juurensa chattiin sekä nyt jo kuopattuun Kiekkopesään, siellä nimimerkkini tosin oli aavistuksen pidempi. Samoihin aikoihin ollessani K-pesässä chattasin ahkerasti ja sekalaisten nickikokeilujen jälkeen päätin ottaa nickin joka täyttää vähintään kolme seuraavista vaatimuksista lyhyyden ohella, sen on oltava:
-historiallinen.
-kulttuurellinen.
-myyttinen.
-urheilullinen.
Ja, nämä kaikki vlad täyttää oivallisesti. Jottei ketään asia jäisi vaivaamaan niin pienoinen selvitys lienee paikallaan.
Urheilullisuus: Lukekaa allekirjoitus.
Historiallisuus: Siirrytään ajassa taaksepäin satoja ja taas satoja vuosia muinaiseen Transsylvaniaan ja prinssi Vlad "Seivästäjä" Tepes, muslumaanien kauhun, aikoihin.
Kulttuurellisuus ja myyttisyys: Liittyy sivuten historiallisuuteen. Kaikkihan tietänevät kuka on ollut draculatarinoiden esi-isä? Mikäli sivistyksessänne on aukko niin se tulee täytettyä nyt, eli yllä mainittu prinssi Vlad "Seivästäjä" Tepes on draculatarinoiden isä, hänestä kaikki karmaisevat myyttiset tarinat ovat saaneet alkunsa. Ja, eivätkö nämä tarinat juuri ole kulttuuria ja myyttisyyttä... ovat mielestäni.
Nykyään oikeastaan kaikkilla nettifoorumeilla käytän tätä nickiä.
vlad
Viestin lähetti Poison
Nyt vähä harmittaa, jonkun fiksummankin oisin voinu keksiä.. :rolleyes:
Juuri tämän takia olenkin onnellinen, että aikoinani keksin alkaa käyttää tätä nickiä. Nimittäin kun se nyt liittyy omaan nimeen, siihen kyllästy ainakaan kovin helposti. Välillä aina mieleeni pälkähtää jotain hienoa sanoja, joita haluaisin käyttää jossain yhteydessä, mutta varmasti kyllästyisin niihin nopeasti. Vielä en ainakaan ole tähän nimimerkkiin kyllästynyt ja aion käyttää sitä jatkossakin eri paikoissa.
Rekisteröidyin aikoinaan tätä kuunnellessa ja törmäsin siihen juuri:
http://www.youtube.com/watch?v=iPO7Pg0Ms9E
En erityisemmin välitä Coldplaysta tai Röyksoppista, mutta tällä singlellä on aika kiva, progressiivinen ilme. Kyseessä siis instrumentaaliversio Röyksoppin Coldplayn Clocks-kappaleesta tekemästä Trembling Heart -remixistä. Että sellaista lauserakennetta tällä kertaa.
edit: Aika jäätävä ketjun nosto muuten, edellisestä viestistä kahdeksan vuotta.
En keksinyt sitä, se keksi minut. On siinä tosin yhteys siviilinimeenikin, joka ei ole Elvis.
Yksi pelikaveri kutsui jostain syystä Espeniksi, vaikka ulkoinen habitus ei ektomorfista rakennetta lukuunottamatta viitannut Djurgårdenin hyökkääjään. Hiukset tosin joskus kasvoivat vallitsevaa muoti-ihannetta pidemmiksi mutta ei niitäkään oikein voinut värin ja vajavaisen runsauden puolesta verrata. Toivottavasti se oli pehmeät kädet...
Uleåborgir
13.01.2010, 14:57
Oulu on ruotsiksi Uleåborg ja pidän (muun muassa) metallimusiikista, jota Dimmu Borgir edustaa. Comprende?
Köyliön Ässä
13.01.2010, 15:04
Kunnan, jossa elän ja joukkueen, jota kannatan sekoitelma, joka tuntui simppeliltä ja oli jotenkin huvittavan oloinen kun niitä ääkkösiä siellä on mukavasti.
James Filppula
13.01.2010, 15:47
Erinäisten mutkien jälkeen olen päätynyt netissä käyttämään nimimerkkiä James. Pelkkä James oli oletetusti varattu kun tänne liityin, joten lisäsin perään suosikkikiekkoilijani sukunimen (Valtteri). Oli tässä mielikuvitusta tai ei niin tällä mennään.
Ted Raikas
13.01.2010, 16:10
En keksinyt sitä, se keksi minut. On siinä tosin yhteys siviilinimeenikin, joka ei ole Elvis.
Evilä? Tommi?
Toivottavasti ei tuu penalttia nyt...
Noosebleed 68686
13.01.2010, 16:15
Nimimerkkini on keksimäni sanaleikki nosebleedistä, eli nenäverenvuodosta. Yhden kirjaimen lisäämällä siitä tulikin noosebleed, eli hirttoköysiverenvuoto. Noose ja Bleed ovat myös erään junttibändin biisien nimiä, jota lapsuudessani kuuntelin.
Lopussa oleva numerosarja taas tulee luvuista 666 ja 88, jotka sekoitin jostain syystä.
S/M Liigan parhaan pelaajan nimikirjaimet. Ei sen kummempaa.
Vanhan prätkäni nimen lyhenne ja syntymävuosi. Jäänne 2000-luvun puolivälistä.
Liittyy ihannoimaani asiaan. Aikoinani, kun rekisteröidyin tänne, sain elämäni ensimmäiset harmaat hiukset miettiessäni hyvää nimimerkkiä. Iskin sitten kotikaupungin oman huumoriryhmän siihen laatikkoon.
Joskus vuonna 2000-2002 pelasin aktiivisesti netissä huimalla ISDN-yhteydellä legendaarista Rainbow Six: Rogue Spear peliä Nato Pack laajennuksella ja dominoin sisäkenttiä hurjalla Pancor Jackhammer sarjatulihaulikolla. Tästä sitten tuo nimimerkkini on alkunsa saanut.
Joskus pikkupoikana tuli pelattua paljon noita EA:n NHL-lätkäpelejä. Eräänä päivänä sitten huomasin tämän Floridassa Panthersissa kiekkoilleen tummaihoisen goonin, joka silloin teki meikäläiseen vaikutuksen. Sittemmin jostain kumman syystä aina treidasin Peter Worrellin itselleni gooniksi, jos häntä ei pelaamassani joukkueessa ollut.
Jatkoaikaan rekisteröityessäni ajattelin, että nimimerkin täytyy liittyä jotenkin jääkiekkoon ja sitten muistin tämän lapsena ihannoimani goonin. Lopun tiedättekin.
Ben Marco
13.01.2010, 17:45
Oman nimen, lempikirjailijan yhden teoksen, sekä The Manchurian Candidate - elokuvan pohjalta.
Evilä? Tommi?
Toivottavasti ei tuu penalttia nyt...
Johan minä tuon olen kolmasti kieltänyt, mutta kukko se kiekuu vaan.
normallyceum.Eikös tosta olisi pitänyt tulla Norsen?
El Guaje
13.01.2010, 19:18
Tuli vaan heitettyä nopeasti jotain lätkään liittyvää. Noista viivoista ei ole mitään hajua miksi ne tuli sinne laitettua. Jälkikäteen kun miettii, niin olisin keksinyt ainakin miljoona parempaa nimimerkkiä.
Edit: Tämä uusi nimimerkki on maailman parhaan hyökkääjän, David Villan lempinimi. Hieno mies.
Dustwallow
13.01.2010, 19:29
Eräästä MMORPG:stahan tuo on vähemmän innovatiivista pohdintaa toteuttaen repäisty.
S/M Liigan parhaan pelaajan nimikirjaimet. Ei sen kummempaa.
Eli Jerry Ahtolan toinen nimi on ilmeisesti Martti tai Mikael?
Uleåborgir
13.01.2010, 19:46
Jotenkin voisin kuvitella, että Evil tulee palindromista Live ja että oikea etunimi voisi olla Ville.
Kommentaattori
13.01.2010, 20:11
Jotenkin voisin kuvitella, että Evil tulee palindromista Live ja että oikea etunimi voisi olla Ville.
Evilin oikea nimi on tietysti Levi ja se valmistaa farkkuja työkseen?
Oma nimimerkkini tulee suoraan kiekkostudiosta. Antini näihin ketjuihin on tuommoista A.Suhosen luokkaa.
P.S. Tuleeko penalttia?
Evilin oikea nimi on tietysti Levi ja se valmistaa farkkuja työkseen?
Voihan se olla anagrammi Velistäkin, tai väännös Leevistä, tai Ile V:stä... Keep on guessing!
Sen voin sanoa, etten ajatellut Liveä kuin ehkä Black Sabbathin ja Miles Davisin Live-Evileiden kautta.
Freddie Freeloader
13.01.2010, 20:28
Sen voin sanoa, etten ajatellut Liveä kuin ehkä Black Sabbathin ja Miles Davisin Live-Evileiden kautta.
Miles Davis on ehdottomasti ainoa oikea hyväksyttävä peruste nimimerkin valinnalle.
Se on Elvi. Noin, voitte lopettaa arvailut.
Luulen, että nyt ollaan pahasti hakoteilla palindromien ja anagrammien kanssa. Ehkä pentagrammi tuo lähemmäksi totuutta. Huomatkaa vihje:
OV: Damien Thorn
Oman nimimerkkini otin pelaajalta, johon kiteytyy ehkä parhaiten Old School Blackhawks -meininki.
Babu on brasilialainen jalkapalloilija jonka bongasin aikoinaan Italian Serie A:ssa pelanneesta Leccestä. Kyseisen joukkueen pelipaidanväritys (punakeltainen) edesauttoi valintaani, vaikken kyseisen jalkapalloilijan saatikka sitten Leccen fani olekkaan. Jälkeenpäin ajateltuna olisin voinut miettiä kauemminkin nimimerkkini arpomista.
Mats Bedö
13.01.2010, 22:26
1Timer oli ihan hyva ennen, mutta mua oli aina kiehtonut sanaleikki:
Much Better <-> Mats Bedö
Se on Elvi. Noin, voitte lopettaa arvailut.
Isävainaan siskovainaa oli nimeltään Elvi. Meidän suvussa on paljon vainaita.
Uleåborgir
13.01.2010, 23:48
Meidän suvussa on paljon vainaita.
Evil... Anagrammi siitä on veil, joka tarkoittaa huntua, jopa suruhuntua.
Crazy Diamond
04.07.2010, 13:33
Shine On You Crazy Diamond (http://www.youtube.com/watch?v=vyqgjCKm9nQ) Pink Floyd ja Syd Barret. Linkki Youtubeen kyseiseen biisiin
"Liittyy ihannoimaani asiaaan/henkilöön"
Ga niinkuin Gaborik ja Da niinkuin Datsyuk.
kalitsu pelasi aikoinaan pikkupoikana jalkapalloa, tuttavallisemmin jalitsua. Etukirjain vaan vaihtoon oman etunimeni ensimmäiseen kirjaimeen ja siinähän sitä oltiin. Joten harrastukseen lähinnä viittaa, toki mielikuvitustakin tarvittiin ripaus.
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.