Sekovisa

  • 1 348
  • 70

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Himmeä, matta vai kiiltävä? Maalin valinnassa on oltava tarkkana, jotta lopputulos on toimiva ja miellyttää silmää. Mä häpeän!




Mä Häpeän!
Sä voit koulun kokeessa kokeilla mattaa, tuus kertomaan mitä ope sanoi!!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Haukutaan osallistujia uunoiksi, vaikka ei kysytty mitään Uuno Turhapuro-elokuvista.

”Naurettavan huonoa paikallistietämystä!!”

Miksi pitäisi olla? Ei me kaikki olla Turusta. Voi sinua, Warpuli!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Seitsemän osakilpailua takana! Laita omasi rinnalle niin verrataan!
Mul on lattialla ainaski seitsemän kaliaa niin verrataan sitä!!
Tekis mieli katsoa tuo leffa, mut jaksa ladata.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Haukutaan osallistujia uunoiksi, vaikka ei kysytty mitään Uuno Turhapuro-elokuvista .

”Naurettavan huonoa paikallistietämystä!!”

Miksi pitäisi olla? Ei me kaikki olla Turusta. Voi sinua, Warpuli!
Joo, minäkin olen käynyt kahdesti Turussa: ensimmäisen ja viimeisen!

Oikeasti olen käynyt 4-5 kertaa. Mutta ei edes Mattia ja Teppoa näkynyt!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Arvasin, että täällä on kunnon itkuringit kasassa!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Missä tällainen maalikoulu on?
Semmosessa missä opetetaan maalausta!!
Silloin kun itse pikkasen opettelin niin öljymaali oli vielä aidosti öljymaalia, luultavasti sekin vaihdettu alkydimaalien tilalle tietämättömien takia. xD
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tarvitseeko sinne viedä oma canvas-kangas ja pensselit? Lähinnä siksi kysyn koska maaleista ei ole tietämystä.
Meil annettiin aikouskoulutuksessa ihan oma loosi ja kaikki. Vapaavalintaisesti sai maalata loosi ja TSISSUS mitä kamun kanssa keksittiin värimaailmaksi.
Tumman punaista, Venäjän vihreää ja sinistä, mukamas jotain millä sai tumman paneelin alaosaan. Siellä meinas jo tulla hulluksi kun maalasi. Pointti oli vaan oppia eri tekniikoita ja värit sai itse keksiä :D
Yllättäen naispuoliset keksi jotain ihanan turkoosia tai neutraaleja värejä omaansa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Meil annettiin aikouskoulutuksessa ihan oma loosi ja kaikki. Vapaavalintaisesti sai maalata loosi ja TSISSUS mitä kamun kanssa keksittiin värimaailmaksi.
Tumman punaista, Venäjän vihreää ja sinistä, mukamas jotain millä sai tumman paneelin alaosaan. Siellä meinas jo tulla hulluksi kun maalasi. Pointti oli vaan oppia eri tekniikoita ja värit sai itse keksiä :D
Vanha sanonta pitää selvästi paikkansa: Kaikki maalarit on juoppoja mutta kaikki juopot ei ole maalareita.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Vanha sanonta pitää selvästi paikkansa: Kaikki maalarit on juoppoja mutta kaikki juopot ei ole maalareita.
Vähä nauratti siellä kun pari tyyppiä veti siel viinaa jollain juomalla. Ope kyl tiesi sen, mutta silloinen TAO sai rahaa oppilaista niin ei poiskaan heittänyt.
Kyllähän siellä oikeasti oppis jos kuunteli. Vuos kaks eteenpäin maalasin yhden iskän kaverin kesämökin ja sitä kautta heidän taloyhtiön parvekkeet ihan kortilla.
Kävin parvekkeella ja tiesin heti mitä maalia mihinkin kohtaan, lattia, seinät, katto, kaide to name a few!!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Harmittaa, ettei Gene Simmons muka kelvannut, mutta yhtään ei silti itketä.
Tämä onkin sekovisa. Meidän tulee pyrkiä ymmärtämään, että joko kysymysten laatija on ollut sekaisin, tai on pyrkinyt sekoilemaan otsikossa vihjattuun sävyyn, tai sekä että. On silkkaa normisekoilua, jos Gene ja Ozzy eivät visan laatijan mielestä täytä oikean vastauksen kriteerejä, vaikka siis täyttävätkin, mutta joku hiphoppi-hinttapuli sitten täyttääkin. Kunnon sekoilua. Turun Manu, se elossa oleva, raivoaisi sinulle nyt, että montako sekovisaa olet urallasi pelannut, ja montako omin kätösin laatinut.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämä onkin sekovisa. Meidän tulee pyrkiä ymmärtämään, että joko kysymysten laatija on ollut sekaisin, tai on pyrkinyt sekoilemaan otsikossa vihjattuun sävyyn, tai sekä että. On silkkaa normisekoilua, jos Gene ja Ozzy eivät visan laatijan mielestä täytä oikean vastauksen kriteerejä, vaikka siis täyttävätkin, mutta joku hiphoppi-hinttapuli sitten täyttääkin. Kunnon sekoilua. Turun Manu, se elossa oleva, raivoaisi sinulle nyt, että montako sekovisaa olet urallasi pelannut, ja montako omin kätösin laatinut.



Tässä kohtaa vastaus mikä tuntuu sopivan suhun, BITCH!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jee! Top 10:ssä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös