Positiivisuusketju

  • 2 796 367
  • 11 182

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
+ Äärimmäisen positiivinen tapahtuma! Toivottavasti tehdään tästä perinne ja joka vuonna jengi kokoontuisi kaivolle.

Juonto ja -haastattelut priimaa.

Ketään Mestis pelaajaa väheksymättä niin samalla tavalla kun päästään ”Filppula” julkaisemaan livenä niin huhhuh.

Oli todella siistiä nähdä jengin pelaajat talsimassa kaivolla kuin kuka tahansa. Ei voi jotenkin edes kuvitella jonkun Riksmanin hengailemassa baarijonossa niitä näitä jauhamassa.

- Jos lipussa mainostetaan tapahtuman päättyvän 04:00, niin ei kai pilkkua vedetä ennen kello yhtä?!

Stadi, Stadi, Stadi on mun hima!
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ihan mukava ilta Kaivolla eilen, porukkaa olisi toki voinut olla enemmän paikalla. Järjestelyt toimivat, ja seuran edustajat hyvällä ilmeellä liikkeellä. Juttu luisti pelaajilla ja johtohenkilöillä kaikkien kanssa. OP:n ja AJ:n kanssa hyvää jutustelua ainakin itsellä. Pappia tuli moikattua.

Omistajien huppari oli hieno, mutta törkeän hintanen. Lippis saatiin ja kiitos siitä. Olisihan siinä voinut olla kunnon Jokerilogo näkyvillä toisella sivulla… Pyhä Rotta nosti tunnelmaa mukavasti kattoon mainiolla vedollaan.
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Omistajien huppari oli hieno, mutta törkeän hintanen. Lippis saatiin ja kiitos siitä. Olisihan siinä voinut olla kunnon Jokerilogo näkyvillä toisella sivulla…
Ai siellä olis ollu omistajien huppariakin tarjolla... En ite päässy paikalle niin vähän jäi harmittamaan että jäi lippis saamatta,huppari hommaamatta ja ilmeisen huikea fiilis kokematta.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omistajien huppari oli hieno, mutta törkeän hintanen. Lippis saatiin ja kiitos siitä. Olisihan siinä voinut olla kunnon Jokerilogo näkyvillä toisella sivulla… Pyhä Rotta nosti tunnelmaa mukavasti kattoon mainiolla vedollaan.
Mulla jäi huppari kans ostamatta hinnan takia (129 euroa), oli jonkun tuntemattoman portugalilaisen (?) tahon valmistama. Ehkä tänne jengi voisi jakaa kokemuksiaan laadusta, kannattaako hankkia jos/kun tulee vielä nettiin myyntiin? Haltin lippiksestä olin alkuun vähän meh -fiiliksissä, mutta toisaalta se "omistaja-badge" on tosi tyylikäs ja minimalistisuudessaan sopii varmasti kaikille faneille rajaamatta ketään pois.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Oli kyllä niin Jokereiden näköinen tapahtuma, kuin olla ja voi. Kuinkas moni teistä on ollut seuran puheenjohtajan kanssa vierekkäisillä pisuaareilla? Teron kanssa tuli juteltua reilu puolituntia mitä Jokerit meille faneille merkitsee. Hän lupasi ensikaudeksi vierasreissulle ottaa hänen tilalleen jonkun, jotta itse pääsee kokemaan vierasreissun meidän kanssa dösässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös