NHL-relokaatiokeskustelu & divisioonajaot

  • 302 878
  • 1 159

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ehdottomasti Utah Outlaws ja motoksi ADIOS.
Utah Outlaws on ihan jees ja tarjoaa vaihtoehtoja villi länsi -aiheisiin teemoihin.
Kävin äänestämässä huvikseni tota vaihtoehtoa.

Veikkaan että äänestyksen jälkeen siellä sitten katellaan tuloksia ja mahdollisesti sitten jatkoon otetaan top kolme vaihtoehtoa. Sitten niistä kysytään mielipidettä kausariomistajilta, hallilla käyviltä faneilta ja sitten mahdollisesti vielä paikallisilta asukkailta (eli potentiaalisilta faneilta). Toki, voi olla että siellä on jo 22.5. joku selkeä voittaja, ja sitten sillä mennään.
 

Vatanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Carolina, Dallas, JYP ja Leijonat
Toivon vaan että saataisiin Utah HC. Siis pidempäänkin kuin pelkästään ensimmäiselle kaudelle.
Olisi mukavaa vaihtelua noihin periamerikkalaisiin lapsellisiin maskotti nimiin, mutta tää nyt on vain minun toiveajattelua.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Toivon vaan että saataisiin Utah HC. Siis pidempäänkin kuin pelkästään ensimmäiselle kaudelle.
Olisi mukavaa vaihtelua noihin periamerikkalaisiin lapsellisiin maskotti nimiin, mutta tää nyt on vain minun toiveajattelua.
Viimeinen nimi, jota toivon Utahin uudelle joukkueelle.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Utah Outlaws on ihan jees ja tarjoaa vaihtoehtoja villi länsi -aiheisiin teemoihin. Myös Utah Blizzard ihan ok, tosin se on turhan lähellä Avalanchea. Yetistä vähän kahden vaiheilla, onko hyvä vai ei. Muuten aika vaisuja vaihtoehtoja.
No onhan tuo Yeti myös aika lähellä Avalanchea kun useammassakin paidassa on olkapäässä ollut se lumimiehen tassun kuva. Toki siitähän sais logonkin valmiiksi.
 

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Myös Utah Blizzard ihan ok, tosin se on turhan lähellä Avalanchea.
Mikä ei olisi huono juttu, koska Colorado tulee varmasti olemaan Rumble in the Rockies hengessä Utahin suurin vihollinen.

Oli pakko käydä itsekin äänestämässä ja äänet sai Blizzard ja Outlaws. Utah Yeti ei tarkemmin ajateltuna kuulosta hyvältä, joten se tippui nyt omalta listalta. Harmi, kun Raptorsia ei voinut äänestää. Utahissa ei kait haluta samoja nimiä kuin Jazzin kilpailijoilla.
 

ipaz

Jäsen
Kieltämättä aika "meh" nimiehdotuksia. Mammoth oikeastaan ainoa joka jollakin tavalla osui. Mä olen pettynyt kun eivät lukeneet Jatkoaikaa ja ottaneet mun ehdotusta Ram kuuleviin korviinsa.
 

Kyle

Jäsen
Utah HC päinvastoin olisi ihan helvetisti raikkaampi nimi kuin joku väsynyt Utah *aseta tähän joku vammanen maskottinimi*. Hyvin toiminut Euroopassakin yli sata vuotta tällaiset nimet.

Markkasen myötä kun kaupunki on hullaantunut suomalaisuudesta niin toimisi myös Utahin Palloseura. Eli sikäkäiseen suuhun taipuisi ihan vain UPS. Kansainvälinen logistiikkayritys voisi vaikka sponsoroidaan seuraa ja hankkia oikeudet halliin jolloin saisivat logonsa ja nimensä UPS-arenalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös