Käärijä – it’s crazy, it’s party!

  • 134 452
  • 680

#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Some, cancel ja woke pilaavat maailman ja paino lopulta ensimmäisellä, koska mahdollistavuus.

Olen liberaali ihminen ja kannatan kaikkea tasa-arvoa ja valtaosa mitä haukutaan wokeksi, ei ole sitä.

Mutta se että Käärijä jammaa 5 sekuntia puolivahingossa jonkun toisen artistin kanssa, tekee hänestä pahan ihmisen?

Mä nostan kädet pystyyn ja lähden ryyppään ja syömään punaista lihaa!
Eivät ns. woket ja vastaavat ole millään tavalla liberaaleja, päinvastoin. He ovat erittäin konservatiivisia omine sääntöineen ja niiden valvomisilla. Kaukana vapaudesta ja liberaaliudesta heidän toimintansa ja Käärijän kimppuun hyökkäävät konservatiivit eri katsantokannoilla. Marginaalista porukkaa, mutta vahva näkyvyys mediassa ja sitä kautta hörhöporukka tuntuu kokoaan suuremmalta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Eivät ns. woket ja vastaavat ole millään tavalla liberaaleja, päinvastoin. He ovat erittäin konservatiivisia omine sääntöineen ja niiden valvomisilla. Kaukana vapaudesta ja liberaaliudesta heidän toimintansa ja Käärijän kimppuun hyökkäävät konservatiivit eri katsantokannoilla. Marginaalista porukkaa, mutta vahva näkyvyys mediassa ja sitä kautta hörhöporukka tuntuu kokoaan suuremmalta.
Nojoo. Onhan se noinkin. Moni haluaa taivuttaa muut omaan katsantokantaansa. Itse haluan vain että ketään ei syrjitä, kunhan pysytään lakien puitteissa.

Some mahdollistaa tämän kaiken paskan ja tiktokin adhd-kultuuri syö lapsilta viimeisetkin aivosolut.

No se siitä. Menee pahasti ohi aiheen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Käärijä tuskin älysi, mitä tuosta tanssahtelusta seuraa ja kun joku brieffasi häntä asiasta, päätti korjata tilanteen pyytämällä videon poistamista, sillä miksi turhaan päätyä paskamyrskyn kohteeksi israelin takia. Eteenpäin.
 

Kyle

Jäsen
Käärijä tuskin älysi, mitä tuosta tanssahtelusta seuraa ja kun joku brieffasi häntä asiasta, päätti korjata tilanteen pyytämällä videon poistamista, sillä miksi turhaan päätyä paskamyrskyn kohteeksi israelin takia. Eteenpäin.

Tuntuu, että nykyisin kaikki kohut ovat juuri tälläisiä. Ei voi elää hetkessä, vaan pitää ajatella seuraava siirto ja siitä vielä seuraava siirto. En itse tunne juurikaan somepersoonia tai heidän toimintatapoja, mutta en ihmettelisi jos suurimmilla sosiaalisen median kautta elävillä olisi jo vierellä moraalinvartia joka analysoi jokaisen liikkeen joka voi pahoittaa jonkun tahon.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä tuolla Kärtsärin uusimman julkaisun kommenteissa Israel-/Palestiina-tukijat jaksa näemmä enää riehua (toisin kuin sitä edeltävän päivityksen) joten taisi tämä kohu olla ja mennä. Tämä Hollannin pojan kohukin taisi tulla Kärtsärille ihan hyvään aikaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Käärijällä on selkärankaa.
 

Liitteet

  • IMG_8113.jpeg
    IMG_8113.jpeg
    418,2 KB · kertaa luettu: 191
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös