Jarno ”Kultsi” Kultanen – KooKoon urheilujohtaja

  • 8 298
  • 43

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos Kultanen lähtee HIFK:hon, niin olisikohan Kouvolassa KPL:n toiminnanjohtajana nykyään vaikuttava Mika Toivola kiinnostunut siirtymään takaisin jääkiekon pariin KooKoon urheilujohtajaksi?

Meriitit ja näytöt Mika Toivolalla urheilujohtajana lienee kovimmat, kuin kenelläkään muulla urheilujohtajalla Suomessa. Kruununa mestaruudet Ässissä 2012-13 ja HPK:ssa 2018-19.

Tosin eihän nyt ole edes varmaa, onko Kultanen edes hakenut HIFK:n urheilujohtajan paikkaa, mutta Toivola voisi olla hyvä vaihtoehto, jos nyt siis Kultanen on edes lähdössä ja jos siinä tapauksessa Toivola on edes kiinnostunut kyseisestä pestistä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Selvää on, että IFK ainakin yrittää kalastella Kultasta. Hänellä on kovat näytöt KooKoosta, varsinkin ulkkarihankintojen osalta. Se on sitten eri asia tarttuuko Kultsi täkyyn ja isoihin rahoihin, KooKoon kannalta toivottavasti ei.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toivola voisi olla hyvä seuraaja jos kultsi lähtee uraansa stadiin tuhoamaan
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Toivola voisi olla hyvä seuraaja jos kultsi lähtee uraansa stadiin tuhoamaan

Entäs jos IFK ei saa Kultasta ja heidän plan-bee onkin juuri Toivola? Toivolallakin on pitkät näytöt UTJ:n hommista
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen koko ajan ajatellut, että KooKoo ja Kultanen on yhtälö, joka säilyy maailmanloppuun asti, mutta kyllä nyt rupesi tuon huhun jälkeen vähän pelottamaan. Ei kai tätäkään huhua kukaan ihan päästäkään ole keksinyt. Olisi äärimmäisen paha menetys KooKoolle.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Entäs jos IFK ei saa Kultasta ja heidän plan-bee onkin juuri Toivola? Toivolallakin on pitkät näytöt UTJ:n hommista
Niin, mitkä ne Toivolan näytöt oikeasti UTJ/UJ:na on? Oikeassa paikassa oikeaan aikaan oleminen? Nuo Ässien ja HPK:n mestaruudet olivat pitkjänteisen työn tulos ja Toivola sattui aloittamaan hommat molemmissa joukkueissa jackpot kausien alussa.
 

Tuamas

Jäsen
Niin, mitkä ne Toivolan näytöt oikeasti UTJ/UJ:na on? Oikeassa paikassa oikeaan aikaan oleminen? Nuo Ässien ja HPK:n mestaruudet olivat pitkjänteisen työn tulos ja Toivola sattui aloittamaan hommat molemmissa joukkueissa jackpot kausien alussa.

Tua noi.

Ässissä Toivola valittiin tehtävään 11/2010 ja UTJ:na Toivola aloitti 2011 keväällä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tua noi.

Ässissä Toivola valittiin tehtävään 11/2010 ja UTJ:na Toivola aloitti 2011 keväällä.
Ok. Katsoin vaan että olisi aloittanut 2012 keväällä ja ollut sitä ennen JoJona tai vastaavalla tittelillä. Eli ainakin Ässien mestaruudesta voi antaa myös Toivolalle isosti kredittiä.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Kertokaa miksi Kultanen lähtisi Helsinkiin. Rahasta ei ainakaan ole miehellä pulaa. Ainut jos halua on kirkkaampiin valoihin ja uralla eteenpäin. Itse olen kuitenkin saanut miehestä sellaisen kuvan että on tyytyväinen elämään Kouvolassa ja KooKoossa touhuamiseen. Itse jos olisin samassa tilanteessa, niin haluaisin jättää jälkeeni sellaisen perinnön mitä ei tulla koskaan unohtamaan. Tai pistämään paremmaksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: AJM

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toteutuessaan tämä kirpaisee kyllä henkilökohtaisesti ihan saatanasti. Enemmän kuin joku yksi paska kausi. Ja voi olla että kirpaisee myös seuran tasolla, en jaksa uskoa että läheskään saman tason tekijää tuohon löytyy. Pelottaa, että alkaa alamäki...
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kertokaa miksi Kultanen lähtisi Helsinkiin. Rahasta ei ainakaan ole miehellä pulaa. Ainut jos halua on kirkkaampiin valoihin ja uralla eteenpäin. Itse olen kuitenkin saanut miehestä sellaisen kuvan että on tyytyväinen elämään Kouvolassa ja KooKoossa touhuamiseen. Itse jos olisin samassa tilanteessa, niin haluaisin jättää jälkeeni sellaisen perinnön mitä ei tulla koskaan unohtamaan. Tai pistämään paremmaksi.

50v mittarissa - halu tehdä uralla jotain vielä uutta, päästä onnistuessaan HIFKstä yhä lokoisempiin liiton unilukkarin hommiin. Ja toki kai se lämmittää, että HIFK heittää yli tuplat liksaa. Kouvolasta löytyy muutama ihminen, joilla on halua tehdä uraa, toivotaan että Kultanen ei kuulu lopulta heihin.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos huhut piti paikkansa niin HIFKissä hallitus torppaa utj:n ideat. Sit saat vielä kaiken fanien paskan niskaan. Ei kuulosta kivalta duunilta
 
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä olen Kultasta nähnyt, niin on aika tiukan ja määrätietoisen oloinen kaveri. Tässä olisi nyt siis vielä sekin hyvä puoli, että jos hifk valitsee Kultasen sijasta Pesosen, niin taitaa olla turha enään jatkossakaan tulevina vuosina soitella stadin suunnalta Kultasen kännykkään.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onkohan Kultanen ollut edes hakuprosessissa mukana? Kultanen on ollut kahden viimeisen hakija joukossa ainoastaan Aition toimittajien Petteri Sihvosen ja Samuel Savolainen tietojen mukaan. Sihvosen ja Savolaisen tehtävä on saada kuuntelijoita vasta kaksi viikkoa lanseeratulle A-lehtien Aitoa Apu360-sovelukselle ja millä sitä enemmän saisi näkyvyyttä kuin kuin yhdistämällä huhuissa HIFK ja Kultanen. Sihvonen ja Savolainen on yhtä hyvin voineet keksiä kyseisen huhun vaikka ihan täällä jatkoajan palstoilta. Voihan tuo tietysti pitää paikkansa, mutta en nyt kuitenkaan ihan sokeasti uskoa kaikkea mitä joku vasta aloittanut media kirjoittaa.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Toisen käden tietona Kultanen on keskustellut puolivakavissaan IFK:n kanssa, eli en nyt 100% takuuseen mene, koska toisenkäden tiedoissa voi olla täyttä paskaa tai useampia rikkinäisiä puhelimia välissä.

Homma ilmeisesti mennyt niin että Kultanen ei ole itse ollut mikään hakija, vaan häntä on kysytty tehtävään. Tähän Kultanen vastannut että voi kyllä jutella asiasta lisää, mutta ei aio etukäteen luvata olla saatavilla. Ja nyt ilmeisesti keskusteluiden jälkeen ei ollut saatavilla.
 

Kurt

Jäsen
Toisen käden tietona Kultanen on keskustellut puolivakavissaan IFK:n kanssa, eli en nyt 100% takuuseen mene, koska toisenkäden tiedoissa voi olla täyttä paskaa tai useampia rikkinäisiä puhelimia välissä.

Homma ilmeisesti mennyt niin että Kultanen ei ole itse ollut mikään hakija, vaan häntä on kysytty tehtävään. Tähän Kultanen vastannut että voi kyllä jutella asiasta lisää, mutta ei aio etukäteen luvata olla saatavilla. Ja nyt ilmeisesti keskusteluiden jälkeen ei ollut saatavilla.
Tuo kuulostaa ihan uskottavalta. Eihän noihin hommiin sinänsä haeta vaan eri verkostojen kautta kartoitetaan tyyppejä joiden kanssa voisi keskustella ja haastatella. Varmasti joku on asiasta Kultaselle soittanut ja hyvinkin on voitu joku Teams pitää aiheesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös